Met welke vervoerders werkt GW? |
▼ |
Wij werken standaard met twee vervoerders • DPD • Micodo DPD gebruiken we voor zendingen tot 175cm en welke makkelijk in dozen te verpakken zijn. Micodo gebruiken we voor zendingen boven de 175cm en pallets. Wij zorgen er altijd voor dat jouw orders altijd met één vervoerder, geleverd wordt. |
Naar welke landen kan ik mijn bestelling laten versturen? |
▼ |
Je kunt bij ons je bestellingen laten versturen naar; Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Verenigd Koninkrijk. Staat het land waar jij je bestelling naar wil versturen er niet tussen? Geen probleem, neem contact op met ons en wij regelen het vervoer over de hele wereld graag voor je. |
Kan ik mijn bestelling naar verschillende afleveradressen versturen? |
▼ |
Ja dat is mogelijk stap 2 van het winkelmandje is de bezorging. Kies bij de bezorging voor; ‘Over meerdere afleveradressen verdelen’. Bij stap 3 is klik je op de knop: ‘Selecteer afleveradressen’ en vul de adressen en aantallen die verstuurd moeten worden naar elk adres in. |
Kan ik het adres van mijn bestelling nog wijzigen? |
▼ |
Helaas kan je na het afronden van je bestelling het adres niet meer online wijzigen. Wil je de bestelling toch naar een ander adres laten sturen? Stuur dan een mail naar shop@graphicworld.nl en wij zorgen dat het adres wordt aangepast. |
Kan ik mijn bestelling op een beurs, evenement of bouwplaats laten bezorgen? |
▼ |
Ja, onze vervoerders leveren je bestelling op elke gewenste locatie af. Tip; bij een lastige locatie geef de gegevens van de contactpersoon door via shop@graphicworld.nl |
Er is niemand aanwezig op het verwachte bezorgmoment, wat gebeurt er met mijn pakket? |
▼ |
DPD: Als je DPD neerzet toestemming hebt gegeven dan zal het pakket op de door jouw aangegeven plaats worden neergezet. Lukt dit niet? De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit ook niet lukken dan volgt er de volgende dag een nieuwe bezorgpoging. Micodo: als het pakket niet afgeleverd kan worden neemt de chauffeur altijd contact met de door jou aangegeven contactpersoon. Lukt het niet om contact te krijgen met de contactpersoon dan neemt de chauffeur contact op met ons en zal er de volgende dag een nieuwe bezorgpoging plaats vinden. |
Krijg ik een Track Tracé van mijn zending? |
▼ |
Je krijgt zodra de bestelling onze productie verlaat een mail met daarin een Track en Tracé link waarmee de bestelling eenvoudig te volgen is. |
Kan ik mijn bestelling afhalen? |
▼ |
Dat kan zeker! Selecteer bij de bezorging voor ‘Afhalen’ en kom je bestelling ophalen bij onze expeditie in Gendt. Onze expeditie medewerkers helpen je graag! Het afhaaladres: GraphicWorld Henri Dunantstraat 11 6691EK Gendt, Nederland |
Kan ik mijn standaard bezorgadres wijzigen? |
▼ |
Dat kan zeker! Ga naar je account > gegevens en wijzig hier je adres en klik op opslaan. |
Wat moet ik doen als mijn bezorging vertraagd is? |
▼ |
Vervelend dat je bestelling vertraagd is, sorry daarvoor. Check via de Track & Tracé de meest actuele status van je bestelling. In de meeste gevallen wordt de bestelling de eerste volgende werkdag bezorgd. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. |
Wat moet ik doen als ik een defect/beschadigd product heb ontvangen? |
▼ |
Vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen, onze excuses daarvoor. Om een klacht in te dienen stuur je een mail naar shop@graphicworld.nl met daarin foto’s van het beschadigde product en ordernummer. We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om het op te lossen. |